top of page

Klachten

Bij BZO Schutting Bouw streven we ernaar om onze klanten de beste service en producten van de hoogste kwaliteit te bieden. Mocht er onverhoopt iets misgaan, dan willen we dit graag zo snel mogelijk oplossen. Uw feedback is essentieel om onze diensten te verbeteren.

 

Hoe kunt u een klacht indienen?

 

E-mail:U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar: klachten@bzoschuttingbouw.nl.

 

Vermeld in uw e-mail alstublieft de volgende informatie:

 

Uw naam en contactgegevens

Ordernummer of factuurnummer (indien van toepassing)

Een duidelijke omschrijving van de klacht

Eventuele foto's of bijlagen die de klacht verduidelijken

 

Reactietijd: Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging te sturen. In deze bevestiging laten wij u weten dat wij uw klacht in behandeling hebben genomen.

 

Oplossing: Wij zullen uw klacht zorgvuldig onderzoeken en proberen binnen 14 dagen een oplossing te bieden. Als er meer tijd nodig is om de klacht op te lossen, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen en u informeren over de voortgang.

 

Wat kunt u van ons verwachten?

 

Professionaliteit: Wij behandelen elke klacht met de grootste zorg en respect.

 

Oplossingsgericht: Ons doel is om een eerlijke en bevredigende oplossing te vinden voor uw klacht.

 

Transparantie: Wij houden u op de hoogte van de status van uw klacht en de stappen die wij ondernemen om deze op te lossen.

 

Wij waarderen uw geduld en samenwerking tijdens het klachtenproces. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en wij doen ons best om uw ervaring met BZO Schutting Bouw zo positief mogelijk te maken.

bottom of page